pondělí 15. února 2021

Čtenáře Koně a psa by zajímalo...

 Vím, že jsem vás dlouho neoblažila svým ostrovtipem, ale jak se snažím prorazit v branži, jo... Prostě to zabere dost času a to s nejistým výsledkem! 

Po úspěchu s prvním rozhovorem, viz předchozí článek, mi v redakci svěřili pozici rozhovorářky. Není to asi oficiální název, ale samostatný novinářský žánr to teda je! Rozhovor. S celebritou. S celebritami! Ideálně totiž s uměleckými dvojicemi. Tak znělo zadání. A že na to mám deset dní. Pak je uzávěrka březnovýho čísla. Jelikož jsem ráda za tu příležitost, ani mě nenapadne něco namítat (nebo se třeba nemístně ptát, proč mi to nezadali dřív, když jde o dvouměsíčník). Měla jsem velkou radost. 

A velký oči.

Prostě napíšu známým osobnostem, které na sebe mají uvedený mail, anebo i rovnou přes sociální sítě, pěkně je poprosím, zda by dali našemu magazínu interview a pak budu jen čekat a třídit, koho vyzpovídám první. Pěkně popořadě, jak se mi přihlásí, žádný předbíhání, jako!

Poprosila jsem doma, aby mi dali tipy. Koho by se chtěli na něco zeptat - no? Šup! Lítala hvězdná jména, a Zuzka navrhla dokonce dvojici Mareš - Hezucký. Zasmála jsem se. Běžte za nima s rozhovorem pro časopis Moje lékárna prostě. To je jako když jsem z Koně a psa.

Ale tak zkusila jsem je taky.

A čekám. Čekám... 

"No nic, Adriánku, tak půjdem na ty boby, nebudem dřepět doma a čekat na celebritu..."

Po návratu hned kontroluju mail. A tam nic.

To je divný... (Fakt je?:))


 Když to hodně zkrátím, tak jediný, kdo rozhovor potvrdil, byl Patrik Hezucký. Nemohla jsem uvěřit (to se mi poslední dobou děje docela často). Tahle dvojka moderátorů je tou poslední, odkud bych čekala reakci. A že by se se mnou vůbec bavili. Potažmo tedy s Mojí lékárnou :)))

A tak jsem celou noc smolila otázky. Kurva, absolutně nevim, na co se ptát. (Zjistila jsem.)

"Zuzi, tak jakej by byl ten tvůj dotaz, když se teda ozvali!"

"Jestli s nima můžeš moderovat Ranní show!" Napsala mi.

"Proto jsem je měla zkusit?" Zděsila jsem se.

"Přesně proto!" Odepsala se smajlíkem a já byla nahraná. Na fórky nemám čas. Navíc ve škole říkali, že mi nejde Š. Měla bych chodit na logopedii. Asi. Kiki připsala další fórek, ať jim tam řeknu, že Š vyslovuju čistě, a řeknu "MAREŠ", tak jako po mym, (což je ale podle mě úplně normálně!), každopádně odložila jsem mobil a vydala se vstříc nezbytnýmu. 

Holt si ty dva nastudovat. Protože to není jen tak, ptát se a nevědět o nich nic. 

Ségry je znají líp, než já. I vy určitě. Já totiž neznám nikoho, dá se říct. Ale s pomocí boží jsem otázky sepsala a poslala. 

Pak mi Kiki povídá, ať moc nepočítám s tím, že by mi odpovědi poslali do pěti dnů. Z redakce zrovna přišel dotaz, jestli se to stíhá. Zděsila jsem se znovu (taky se mi teď stává). Přece jim nemůžu psát, ať pohnou!

Neznáte někdo kurva někoho, přes koho bych se dostala k němu slavnýmu?

Kiki prohodila, že má kamarádku, která nazpívala duet s Mirem Žbirkou. Sem s ní!!! Sem s nimi!

Kamarádka byla přístupná a pomohla mi svým uměleckým životopisem, protože klást otázky někomu zcela neznámýmu, je těžší, než by se zdálo. Aby navíc došlo na jádro pudla, a čtenář se dověděl to podstatné. Ona tedy pochopitelně není zcela neznámá, ale tvoří tak nějak nepozorovaně, mimo mainstream, víte. Ale to se snad dovíte.

A teď se hraje o čas. Která dvojice to stihne dřív. Když obě, nechám výběr na redakci. Když žádná, mám asi padáka :))

Ale bylo to hezký!

...




3 komentáře:

  1. Moc se těším na březnové číslo "Mojí lékárny" (teda až k nám na venkov dorazí). Mareš a Hezucký jsou mi teda o malinko víc sympatický než Krajčo a Babinská. A jen mně tak napadá: Dvojici Hanychová-Žilková jsi zkoušela? Vždyť to jsou skoro soousedky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne ze zkousela, jako prvni! Ale rikam, ty hvezdy proste nereagujou ;)
      Zatim to vypada spis na toho padaka...🧐

      Vymazat
    2. Tak ještě v záloze mám pro Tebe, víš koho...ale to bych se jen opatrně zeptal. Dotyčného neznám, ale jeho přítelkyně dokáže být pěkně nafoukaná :-(

      Vymazat