pondělí 1. března 2021

Šéfovy trenky aneb Zápisky ze stánku

 

Zápisky ze stánku

Šéf: Čas oběda, tak kde jsou ty lidi? – A kontrolní otázka: nekouká mi prdel? Nějak mi furt padaj kalhoty.

Já: Ne.

 

Dobrý den, (zdravíme první příchozí), co si dáte?

Zákazník: Jedny hranolky a kapučíno, prosím.

Já: A ty hranolky, s jakým dipem?

Zákazník: Já nevím, jaký máte.

Já: Jo, jasně. Takže: Cibulovo-česnekový, uzená… eee… já to dycky zapomenu…

Šéf: PAPRIKOVEJ!

Já: Jóó, paprikový, a pak barbeque.

Zákazník: Tak tu papriku.

Já: Dobře, tak hned to bude! - Dane, takže…

Šéf: Kapučíno a hrany s paprikou.

Já: Přesně tak!

Šéf: Udělej ty hrany prosim tě, já dělám kapučíno.

Já: Jooo, jasně!

Sypu hranolky do friťáku, padá mimo jedna, druhá, třetí… dvacátá.

Šéf: A žádnej stres jo, uklidníme se, jsou to jenom hranolky!

Ó, takový životní moudro, JSOU TO JENOM HRANOLKY, snažím se zapamatovat si v transu.

Ale rychle řeknu: Jo, dyť jo.

Šéf: Takže si nachystej dip, tácek… A v klidu jo, nikam nespěcháš. Lidi počkaj, hlavně ať to maj dobrý! – A nečumí mi prdel?

Já: Ne, jenom trenky.

Dan: Tak to je ještě dobrý.

Já: Tak já vyndávám ten dip.

Dan: Výborně! Komunikovat se mnou musíš, tak to má vypadat! Člověk musí vědět, co dělá pravá i levá ruka, tady není demokracie!

Já (aniž mu rozumím): Jo, jasně. 

- Prosim, máte vybráno?

Zákazník: Jednou hranolky, prosim.

Já: A s jakým dipem?

Zákazník: Jaký máte?

Já: Takže, cibulovo-česnekový, barbeque a ten třetí…

Šéf: Uzená paprika!

Já: Uzená paprika.

Zákazník: Tak ten první.

Já: Což byl…

Šéf: Cibulovej.

Já: Ano, jasně. Tak chviličku!

Šéf: A v klidu, jo, žádnej stres.

Já: Já vim, jsou to jenom hranolky.

Šéf: Přesně tak. A nečumí mi prdel?

Já: Ne, furt jenom ty trenky.

Šéf: Tak to je dobrý.

Já: Já už to vyndám, podle mě jsou hotový.

Šéf: Nejsou! Ještě je tam nech, ať je pěkně zlaťoučký! Lidi počkaj. Hlavně ať to maj…

Já: Dobrý.

Šéf: Přesně tak!

Já: Dobrý den, dáte si?

Zákazník: Já bych prosil to menu.

Já: Výborně, dobře… a hranolky s jakým dipem?

Šéf: Neví, jakej máme!

Zákazník: Přesně tak, nevim jaký máte!

Já (nedám se jako!): Protože to na tý tabuli nemáš napsaný!

Šéf: To je fakt, já to tam dopíšu…

Já: Takže máme: Cibulovo-česnekový… který doporučuju, …

Zákazník: Tak ten!

Já: Uf - výborně! Tak chviličku strpení.

Šéf: Hele, postarej se o ty hrany, já jdu na ten burger!

Já: Hrany už sypu, solim…

Šéf: Výborně, tak to má vypadat! Ať pravá ruka ví, co dělá levá!

Já: Ale další hrany nejsou zdaleka hotový! A pani na ně čeká!

Šéf otočený k plotně: Žádnej stres, lidi počkaj, hlavně ať to maj dobrý!

V tu chvíli se o pult opře Agáta. (Hanychová).

Já: ZMATEK/NERVY/STRES a potřeba do šéfa kopnout, když se zeptal:

Nekouká mi prdel?

Agáta: Ne, jenom trenky.

                                        




    
        


                                                      Cibulovo-česnekový je nej!

                                            Prosluněný stánek těsně před otevřením


Žádné komentáře:

Okomentovat